Згідно з чинним законодавством України, порушеннями
іноземцями та особами без громадянства правил перебування в
Україні є:
- Проживання без документів, що підтверджують право
проживання в Україні, проживання за недійсними
документами або документами, термін дії яких закінчився.
- Працевлаштування без відповідного дозволу на це,
якщо необхідність такого дозволу передбачено
законодавством України.
- Недотримання встановленого порядку пересування і
зміни місця проживання.
- Ухилення від виїзду з України після закінчення
визначеного терміну перебування.
- Порушення правил транзитного проїзду через територію
України.
- Недотримання іноземцями та особами без громадянства
встановленого порядку реєстрації.
- Порушення встановленого терміну перебування в Україні,
виявлені в пунктах пропуску через державний кордон
України.
Отже, перераховані вище види адміністративних
правопорушень є підставами для прийняття рішення про
видворення іноземних громадян за межі України, які, в свою
чергу, можуть негативно вплинути на інтереси цих іноземців,
зокрема, відрив від комерційної діяльності, освіти тощо.
Останнім часом почастішали випадки, коли іноземці та
особи без громадянства безпідставно притягуються до
відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень,
чим порушуються їх права і законні інтереси.
У цих випадках іноземні громадяни та особи без
громадянства потрапляють в безвихідну ситуацію, частіше
навіть не усвідомлюючи, що наслідком притягнення їх до
адміністративної відповідальності є видворення за межі
України, що передбачає також заборону в'їзду в Україну на
певний термін. Тоді мета, з якою іноземець прибуває в
Україну, то це комерційна діяльність або політичний
притулок, стає недоступною.
Таким чином, слід зазначити, що на сьогоднішній день
існує можливість уникнути такої ситуації і відновити
порушені права та законні інтереси іноземців або осіб без
громадянства.
У зв'язку з цим, пропонуємо Вам розглянути
такі пропозиції вирішення Ваших питань і проблем з органами
міграційної служби і співробітниками органів внутрішніх
справ:
- Забезпечення законності перебування іноземця або
особи без громадянства на території України:
- Оформлення дозволу на працевлаштування в
Україні;
- Допомога в оформленні запрошень для в'їзду в
Україну;
- Реєстрація юридичних осіб в УГІРФО як суб'єктів
підприємницької діяльності, які приймають іноземних
громадян.
- Продовження термінів перебування іноземців або осіб
без громадянства в Україні від двох до дванадцяти
місяців, у разі здійснення суб'єктами владних
повноважень незаконних дій, спрямованих на видворення
громадян за межі України, що передбачає:
- отримання довідки про подання заяви на отримання
статусу біженця, що позбавляє працівників органів
внутрішніх справ можливості адміністративного
затримання іноземців або осіб без громадянства і
подальшого примусового направлення їх у пункти
тимчасового затримання;
- оскарження постанови співробітників органів
внутрішніх справ про видворення з території України
у вищестоящий орган;
- оскарження незаконних дій співробітників
Державного комітету України у справах
національностей та релігій;
- оодача позову до адміністративного суду про
визнання незаконними дій суб'єктів владних
повноважень щодо притягнення до адміністративної
відповідальності або видворення, що припиняє дію
цього рішення і дає право вільного пересування по
території України.
Дана послуга включає в себе:
- Детальний правовий аналіз конкретної ситуації, що
виникла внаслідок незаконних дій суб'єкта владних
повноважень щодо іноземця, особи без громадянства.
- Складання позовної заяви і подання безпосередньо до
канцелярії суду.
- Контроль за відкриттям судового провадження за
позовною заявою про визнання незаконними дій суб'єктів
владних повноважень.
- Представлення інтересів клієнта
безпосередньо в судових засіданнях за позовом про визнання
незаконними дій суб'єкта владних повноважень, що передбачає:
- складання клопотань, пов'язаних з розглядом
судової справи;
- складання письмових пояснень для додаткового
аргументування правової позиції Клієнта;
- подача усних пояснень щодо заявлених позовних
вимог, в судових засіданнях;
- написання дисциплінарної скарги на незаконні дії
судді, які впливають на об'єктивний і неупереджений
розгляд справи.
- Оскарження постанови адміністративного
суду в апеляційному порядку у разі відмови в задоволенні
позовних вимог, що включає:
- детальний аналіз аргументованості правової
позиції адміністративного суду щодо відмови в
задоволенні позовних вимог відповідно до норм
чинного законодавства України;
- складання апеляційної скарги на постанову
адміністративного суду про відмову в задоволенні
позовних вимог і подачею скарги безпосередньо до
канцелярії суду апеляційної інстанції;
- контроль за відкриттям апеляційного провадження за
апеляційною скаргою на постанову адміністративного суду про
відмову в задоволенні позовних вимог.